نخستین اجلاسیه فعالان مردمی جهاد و شهادت استان کرمان برگزار شد

ششمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت و نخستین اجلاسیه استانب فعالان مردمی جهاد و شهادت ویژه استان کرمان با حضور دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی استان البرز و فعالان استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ «حسین امیدیان» دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی استان البرز به عنوان یکی از سخنرانان این اجلاسیه، نقش فعالان جهاد و شهادت در جنگ ترکیبی موجود را مهم خواند و اظهار داشت: نسبتِ این فعالان با جنگ مورد اشاره باید مشخص باشد و از اصول ثابت جنگ های تحمیلی علیه خودمان چه در دوران دفاع مقدس چه در جنگ شناختی، ترکیبی امروز باید مطلع بود.

وی با تاکید بر اینکه باید سبک زندگی و مبارزه شهدا را کشف کرده و به مردم برسانیم؛ عنوان کرد: فعال اصلی عرصه جهاد و شهادت، خود شهید است و ما واسطه گری می کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: اگر همان نقش رزمندگان دفاع مقدس و نگاه ایشان به دشمن و مردم و انقلاب را کشف کرده و تسری بدهیم موضوع رفع می‌شود.

امیدیان تصریح کرد: جهاد و شهادت از جمله عرصه هایی است، که مخالف کم دارد و آحاد مردم شهید را دوست دارند و با او ارتباط می‌گیرند و تشییع حاج قاسم این موضوع را نشان داد.

حجتی دبیر جبهه مردمی وارثون در استان کرمان تصریح کرد: امروز جمعی از فعالان ایثار و شهادت از کل استان و فعالانی هم از استان‌ های سیستان و هرمزگان گرد هم آمدند.

وی با بیان اینکه شبکه ملی وارثون پیش از این پنج همایش سراسری برگزار کرده و در بخش استانی، کرمان اولین استان برگزار کننده است؛ افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر فعال عرصه جهاد و شهادت در استان شناسایی شده است.

دبیر جبهه مردمی وارثون، ابراز داشت: از این ۱۰ هزار نفر، امروز قریب ۳۰۰ نفر که نمایندگان ۲۳ شهرستان استان هستند، حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha