استاندار کرمان: حاج قاسم پناه فرزندان شهدا بود

استاندار کرمان؛ شهید سلیمانی را پناه فرزندان شهدا دانست و گفت: بعد از شهید سلیمانی گرفتاری فرزندان شهدا بیشتر شد و رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس باید برای حل مشکل فرزندان شهدا کار را به نیت حاج قاسم پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار شامگاه ۲۷ دی ماه در مراسم تجلیل و تکریم از فرماندهان پیشکسوت و یاران حاج قاسم تحت عنوان همایش«مردان بی ادعای صحنه نبرد» تیپ سردار شهید حاج یونس زندگی‌ آبادی و لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان یافت و با تاکید بر استمرار گردهمایی پیشکسوتان دفاع‌ مقدس گفت: حاج‌ قاسم همواره تاکید داشت که همه رزمنده‌ های دفاع‌ مقدس دور هم جمع شوند و این سنت را همیشه حفظ کنند.

وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی، خیلی کم اجازه می‌ داد تا کسی از او بگوید، اما اکنون رزمندگان و همرزمان ایشان می‌ توانند سخن ها و خاطرات او را بیان کنند و مکتب و روش حاج قاسم در همه جا ترویج یافته است.

استاندار کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی ویژگی‌ های شخصیتی منحصر به فرد و دوستان و محبان زیادی داشت، گفت: افراد زیادی مرید او بودند و به دلیل همین ویژگی مثبت، در رفاقت صمیمی بود و همه را جذب خود می‌کرد، برای فرزندان شهدا وقت می‌ گذاشت و گرفتاری و مشکلات آنها را بلافاصله پیگیری می‌ کرد.

فداکار خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: باید این جمع برای حل مشکل فرزندان شهدا به نیت حاج قاسم قدم بردارند و برای رفع مشکلاتشان در زمینه‌ های مختلف پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم کمتر اجازه می‌ داد کسی از ایشان بگوید اما اکنون می‌ شود بیان و ترویج کرد؛ افزود: شهید سلیمانی ویژگی‌ های شخصیتی منحصر به فردی داشت و به شدت اهل رفاقت بود و افراد زیادی مرید ایشان بودند.

حاج قاسم پناه فرزندان شهدا بود

استاندار کرمان تصریح کرد: سیره دیگر شهید سلیمانی احترام، سرکشی و محبت به فرزندان شهدا بود و برای حل مشکل فرزند شهید از تهران می آمد و کار را حل می‌ کرد و می‌ رفت.

فداکار؛ شهید سلیمانی را پناهِ فرزندان شهدا دانست و گفت: بعد از شهید سلیمانی گرفتاری فرزندان شهدا بیشتر شد و این جمع برای حل مشکل فرزندان شهدا کار را به نیت حاج قاسم پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان در مسائل امنیتی اخیر خیلی کمک کردند.

ابراهیم شهریاری فرمانده تیپ سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی نیز در این مراسم اظهار کرد: جمع حاضر از غیرتمندترین پاسداران و شجاع‌ ترین بچه‌ های رزمنده هستند که می‌ دانستند به صحنه دفاع از میهن وارد شوند، همه مسائل را باید به جان بخرند و در اغتشاشات اخیر نیز با تدبیر به میدان آمدند و حماسه آفریدند.

وی اظهار داشت: حضور شجاعانه و حماسه‌ آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه‌ های مختلف موجب ایجاد روحیه برای بچه‌ های جوان‌ تر شد و این حضور تجلیل و تشکر می کنم.

این فرمانده یادآور شد: امسال برای اولین‌ بار در کرمان شمار بالای زوار حاج‌ قاسم را داشتیم و اسکان روان و مهمان‌ داری از زوار انجام شد. در تیپ حاج‌ یونس زنگی‌ آبادی آمادگی اسکان برای ۵۰۰ نفر در هر شبانه‌روز را داشتیمو کارها را تعطیل نکرده‌ ایم و در محرم و اربعین ۵ موکب به یاد حاج قاسم برپا کرده‌ ایم.

حاج قاسم پناه فرزندان شهدا بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha