گلایه استاندار کرمان از عدم پیشرفت ۱۳ ساله پروژه پتروشیمی فجر

استاندار کرمان در خصوص پروژه پتروشیمی فجر گفت: مشکلات و مسائل پروژه پتروشیمی فجر بارها پیگیری شده این پروژه حدود ۱۳ سال قبل کلنگ‌ زنی شده اما تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته است و این پروژه را با سرمایه گذار جدید اجرا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۱۶ بهمن ماه با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و اعضای این ستاد در سالن شهید مرتضوی زاده استانداری کرمان برگزار و آخرین وضعیت پروژه‌ های اقتصاد مقاومتی استان توسط دستگاه‌ های اجرایی ارائه ‌و در مورد رفع مشکلات پیش‌ روی آنها بحث و گفتگو شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه، تاکید کرد: دستگاه‌ های اجرایی اعتبارات ملی و استانی مربوطه را پیگیری کنند، که در زمان تخصیص اعتبار پروژه‌ ها سریع پیش رود.

وی در خصوص پروژه پتروشیمی فجر گفت: مشکلات و مسائل پروژه پتروشیمی فجر بارها پیگیری شده است، این پروژه حدود ۱۳ سال قبل کلنگ‌ زنی شده اما تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته است.

استاندار کرمان، افزود: پتروشیمی فجر را با سرمایه‌ گذار جدید در حال رایزنی و پیگیری هستیم و امیدواریم به ‌زودی به مرحله اجرا درآید.

فداکار، پارک علم و فناوری را یک ظرفیت خوب برای استان دانست و بیان کرد: تا به الان زیرساخت ها برای راه‌ اندازی فاز اول پارک فراهم شده و امیدواریم به مرحله اجرا برسد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha