پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت منازل تخریب شده از سیل روستای کوثرریز

استاندار کرمان در روند بازدید از ساخت منازل مسکونی تخریب شده از سیل روستای کوثرریز رفسنجان، ابراز امیدواری کرد تا سالگرد وقوع سیل رفسنجان، واحدهای مسکونی خسارت دیده روستای کوثرریز به اتمام برسند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در بازدید از واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل در روستای کوثر رفسنجان گفت: به کمک دولت و بخش خصوصی منازل مسکونی این منطقه در حال ساخت و ساز است و پیشرفت فیزیکی تعدادی از واحدها تا ۸۰ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا سالگرد وقوع سیل رفسنجان این واحدها به اتمام برسند و این واحدها خوشبختانه از استحکام خوبی برخوردار هستند.

استاندار کرمان تصریح کرد: این واحدها از ارتفاع لازم و استاندارد برخوردار هستند، به گونه‌ ای که در صورت وقوع سیل آسیب نبینند.

فداکار، از مسئولان مربوطه که پیگیر ساخت واحدهای تخریب شده ناشی از سیل بودند، تشکر و قدردانی و بیان کرد: تسهیلات لازم به صورت کامل در اختیار خانوارها جهت ساخت واحدهای تخریبی براساس میزان خسارات، قرار داده شده است‌.

شایان ذکر است؛ استاندار کرمان به همراه تعدادی از مسئولان طی سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان به مقام شامخ شهدای روستای لاهیجان و سعیدآباد ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha