کوتاهی در جذب اعتبارات از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست

استاندار کرمان با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی برای استان‌ ها اشتغالزایی و توسعه را به همراه دارد، گفت: کوتاهی در جذب اعتبارات از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح شنبه ۱۹ فروردین ماه در جمع ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: اعتباری که به دستگاه‌ ها می‌ رسد، روند زمانی طولانی را طی می‌ کند و به همین دلیل نباید اجازه داد؛ که برگشت بخورد.

وی عنوان کرد: اعتبارات تملک برای استان‌ ها اشتغالزایی و توسعه را به همراه دارد و نباید اجازه دهید ریالی از آن برگشت بخورد و تمامی مدیران دستگاه‌ های استان موظف هستند؛ تا این اعتبارات را به طور کامل جذب کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: کوتاهی جذب اعتبارات از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست، ضمن اینکه اعتبارات مولدسازی و سفر ریاست جمهوری نیز در استان جاری اضافه خواهد شد و بسیاری از پروژه ها را می‌ توان به نتیجه رساند.

فداکار، بیان کرد: مولدسازی دارایی‌ ها فرصت بی‌ نظیری است؛ که باید از آن استفاده شود.

وی ابراز داشت: اعتبارات باید بلافاصله هزینه شود و اجازه ندهیم که با افزایش قیمت رو به‌ رو شویم، ذیحسابان شبکه مالی دولت در سطح کشور هستند و حتماً باید مشاوره لازم را به مدیران برای هزینه‌ کرد پروژه‌ ها بدهند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha