مسئولین از ظرفیت نوجوانان دهه هشتادی استفاده کنند

استاندار کرمان در دیدار صمیمی و گفتگو با جمعی از نوجوانان دهه هشتادی، بر اهمیت اظهار نظر و استفاده از ظرفیت‌ آنها در امور تاکید و خطاب به مسئولین توصیه کرد: از ظرفیت این نوجوانان در پیشبرد امور استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در این دیداربا جمعی از نوجوانان شهر کرمان؛ ضمن شنیدن صحبت‌ ها و دغدغه‌ های نوجوانان دهه هشتادی، در پاسخ به سوالات آنها گفت: پیگیر یک مجموعه‌ ای برای بحث، گفتگو و تبادل نظر نوجوانان و جوانان هستیم، که دغدغه نوجوانان در این زمینه رفع شود.


وی با اشاره به بحث امنیت در برخی محله‌ های شهر کرمان، افزود: در این راستا با برگزاری جلسه فرماندهی انتظامی استان، مسئله را بررسی و برطرف خواهد شد.

استاندار کرمان بر اهمیت اظهار نظر نوجوانان و استفاده از ظرفیت‌ های آنها در امور مختلف اشاره و تصریح کرد: کارهای به ظاهر کوچک، اما برکات زیادی دارد، لذا با جدیت پیگیر فعالیت‌ های جهادی خود باشید.

فداکار، با اشاره به توانمندسازی نوجوانان و جوانان و ایجاد شبکه توانمندسازی در مناطق مختلف شهر، عنوان کرد: آموزش و پرورش یک مجموعه بسیار بزرگ و پر قدرت است و از طرف دیگر این سازمان دارای اثرگذاری بالایی در سطح جامعه است.


وی با بیان این مطلب که دانش‌ آموزان نیازمند و محروم به نهادهای حمایتی معرفی می‌ شوند، خاطرنشان کرد: در فعالیت گروه‌ های جهادی علیرغم اینکه مشکلاتی وجود دارد، اما باید جنگید، تلاش کرد و ناامید نشد؛ چرا که ارزش کار به همین تلاش‌ هاست و خداوند نیز کمک می‌ کند و البته در برخی موضوعات نیز پیگیری و مساعدت خواهیم کرد.


استاندار کرمان، با اشاره به طرح ساماندهی محلات حاشیه شهر کرمان، بیان کرد: در این زمینه در حال پیگیری هستیم تا به زودی کار شروع شود، همچنین به دنبال ساماندهی افراد ضایعاتی هستیم تا فضای بهتری بر برخی مناطق شهر حاکم شود.

فداکار، با اشاره به اینکه مسئولین محله‌ ای شهر و حاشیه شهر باید به حضور و اظهار نظر نوجوانان و جوانان توجه کنند، تاکید کرد: به طور کلی به این نکته توجه جدی داشته باشید که باید همه کارها با توکل بر خداوند انجام شود، چرا که اگر این چنین شد برکات زیادی حاصل خواهد شد و اثر خیر خواهد داشت.

مسئولین از ظرفیت نوجوانان دهه هشتادی استفاده کنند

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha