خدمات‌ رسانی به مردم، جلوه‌ ای گرانقدر از ایثار اجتماعی هلال‌ احمر است

استاندار کرمان در پیامی به مناسبت روز هلال احمر گفت: خدمات‌ رسانی به مردم، تسکین آلام دردمندان و مرهم نهادن بر زخم آسیب دیدگان، جلوه‌ های گرانقدری از ایثار اجتماعی، نیک‌ اندیشی و مسئولیت‌ پذیری خانواده هلال ‌احمر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان در پیامی به مناسبت روز هلال احمر گفت: خدمات‌ رسانی به مردم، تسکین آلام دردمندان و مرهم نهادن بر زخم آسیب دیدگان، جلوه‌ های گرانقدری از ایثار اجتماعی، نیک‌ اندیشی و مسئولیت‌ پذیری خانواده هلال ‌احمر است.

متن پیام دکتر محمدمهدی فداکار به شرح زیر است :

«بسم الله الرحمن الرحیم »

نام جمعیت هلال احمر با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است. انسان های وارسته‌ ای که با اراده ستودنی، در لباس‌ سرخ‌ رنگ خود بی‌ هیچ ادعا و مطالبه‌ ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت، بهترین و شیرین‌ ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌ اند.

جمعیت هلال احمر با بهره‌ گیری از آموزه های مکتب اسلام و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌ های بشر دوستانه مردم مومن و همیشه انقلابی ایران، در سخت ترین شرایط و لحظات بحرانی به ویژه در هنگام خشم و قهر طبیعت در کنار همنوعان خود حاضر هستند.

خدمات رسانی به مردم، تسکین آلام دردمندان و مرهم نهادن بر زخم آسیب دیدگان، جلوه‌ های گرانقدری از ایثار اجتماعی، نیک اندیشی و مسئولیت پذیری خانواده هلال احمر است.

۱۸ اردیبهشت‌ ماه هر سال، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه، انسان دوستانه و داوطلبانه به مردم و تکریم، تقدیر از فعالان و دست اندرکاران ترویج فرهنگ روحیه ایثارگری و نوع دوستی در جامعه است.

اینجانب ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش شایسته و ارزنده و مجاهدت های بی وقفه طلایه داران مهرورزی و نوعدوستی، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به خانواده جمعیت هلال احمر استان کرمان و دیگر زحمت‌ کشان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند باری تعالی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشید.

محمدمهدی فداکار
استاندار کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha