لزوم حضور بیشتر شرکت‌ های کرمانی در نمایشگاه‌ های صنعتی معدنی

استاندار کرمان با تاکید بر حضور بیشتر شرکت‌ های کرمان در نمایشگاه‌ های صنعتی و معدنی استان، افزود: در صورت تحقق این امر شاهد اشتغال، فروش و سرمایه‌ گذاری بیشتری در کرمان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار بعد از ظهر جمعه ۲۶ خرداد به همراه سرپرست معاونت اقتصادی استانداری از هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌ آلات و تجهیزات(کیمکس) بازدید و با اشاره به حضور موثر شرکت‌ ها و نمایش قطعات تولیری و مورد نیاز، بیان کرد: شرکت های تولید کننده نیز از نقاط مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: مشکل و ضعفی که در این نمایشگاه وجود دارد، حضور کم رنگ شرکت‌ های استان کرمان است که امیدواریم در نمایشگاه‌ های بعدی حضور بیشتری داشته باشند.

استاندار کرمان با تاکید مجدد بر حضور بیشتر شرکت‌ های استان کرمان در اینگونه نمایشگاه‌ ها، عنوان کرد: در صورت تحقق این امر شاهد اشتغال، فروش و سرمایه گذاری در کرمان خواهیم بود.

فداکار بیان داشت: ما به دنبال تولید قطعات و خدمات‌رسانی به شرکت‌ های بزرگ توسط شرکت‌ های استان هستیم.

لزوم حضور شرکت‌ های کرمانی در نمایشگاه‌ های صنعتی و معدنی

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌ های بزرگ استان نیز به شرکت‌های تازه تاسیس به اشکال مختلف همچون خرید محصول، پیش پرداخت‌های خوب و پذیرفتن ریسک کالاهای بار اول کمک کنند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه که به مدت ۴ روز با حضور ۹۸ شرکت معدنی و تجهیزات معدنی برگزار شد، ۷۰ شرکت آن مربوط به خارج استان است و از این تعداد ۱۴ شرکت آن نماینده شرکت‌ های خارج از کشور هستند.

متراژ نمایشگاه معدن، صنایع معدنی ماشین‌آلات و تجهیزات(کیمکس) بیش از ۴ هزار متر مربع است؛ که برای اولین دوره توسط مجری بومی برگزار می‌ شود و استقبال خوبی نسبت به سالیان قبل انجام شده است.

همچنین نشست‌ های تخصصی با موضوعات اینترنت اشیا در مسیر هوشمندسازی و هوش مصنوعی در این نمایشگاه برگزار شده است.

لزوم حضور شرکت‌ های کرمانی در نمایشگاه‌ های صنعتی و معدنی

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha