رقابت ۴۰ هزار نفری کرمانی ها در مرحله دوم کنکور سراسری

رئیس دانشگاه شهید باهنر و رئیس ستاد استانی آزمون سراسری استان کرمان، گفت: کنکور سراسری در نوبت دوم و در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار می‌ گردد،که بیش از ۴۰ هزار نفر در استان کرمان در این آزمون شرکت می‌ کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر حسین اکبری‌ فرد، در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری( مرحله دوم) گفت: کنکور سراسری در نوبت دوم و در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار می‌ گردد؛ که بیش از ۴۰ هزار نفر در استان کرمان در این آزمون شرکت می‌ کنند.

وی افزود: در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ در استان کرمان ۴۲ هزار و ۷۶۷ نفر داوطلب در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان حضور دارند، که از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۹۶ نفر مرد و ۲۷ هزار و ۵۷۱ نفر زن هستند.

رئیس ستاد استانی آزمون سراسری استان کرمان بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید و بیان کرد: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌ های اجرایی استان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند؛ تا داوطلبین و خانواده‌ های آنها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد سرنوشت‌ ساز سربلند باشند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه شهید باهنر و دبیر ستاد استانی آزمون سراسری نیز گفت: آزمون سراسری در ۲۰ شهرستان استان کرمان برگزار خواهد شد.

دکتر قاسم محمدی‌ نژاد خاطرنشان کرد: در شهر کرمان ۱۳ هزار و ۱۹۲ نفر داوطلب در ۵ حوزه اصلی شهر کرمان از جمله: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده فنی و حرفه‌ ای شهید چمران و اداره آموزش پرورش حضور دارند؛ که از این تعداد ۴ هزار و ۹۴۹ نفر مرد و ۸ هزار و ۲۴۳ نفر زن می‌ باشند.

وی اظهار داشت: در دانشگاه شهید باهنر کرمان این آزمون در چهار حوزه امتحانی از جمله: از تالار افضل کرمانی، سالن کتابخانه، سالن امتحانات و تالار دانشجو دانشکده فنی و مهندسی برگزار خواهد شد و بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های آزمون کنکور سراسری توسط مدیران و عوامل اجرایی آزمون، تأکید کرد.

گفتنی است؛ مرحله دوم آزمون سراسری در روزهای ۱۴ و ۱۵ در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، که رئیس دانشگاه شهید باهنربه عنوان رئیس ستاد آزمون‌های سراسری استان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به عنوان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه شهید باهنر و دبیر ستاد استانی آزمون سراسری هستند.

دانشگاه شهید باهنر کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha