افزایش رصدهای حوزه کویر با تجهیزات نوین پایشی

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به توسعه رصد کویر با استفاده از تجهیزات نوین پایشی بر استمرار طرح های تحکیم مبانی حجاب و عفاف در جامعه بنا به درخواست عموم مردم نیز تاکید کرد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار"رادان" در آئین تودیع و معارفه فرمانده کل انتظامی استان کرمان، اظهار داشت: در حوزه کویر نه تنها در سطح استان پهناور کرمان، بلکه در سطح کشور برنامه داریم با مانوری که در حوزه یگان تکاوری انجام خواهد با استفاده از تجهیزات پهپادی، رصد کویر به صورت نوبه ای مورد پایش گسترده قرار بگیرد.

وی افزود: سازماندهی و ساختار لازم برای این امر در حال صورت گرفتن است و به زودی آثار آن را عموم مردم و به ویژه اهالی همجوار کویر در حوزه ارتقاء امنیت این حوزه شاهد خواهند بود.

فرمانده کل انتظامی کشور، ادامه داد: در حوزه مبارزه با قاچاق نیز ما قول دادیم در سال ۱۴۰۲ برای تحقق شعار"رشد تولید، مهار تورم" اقدامات گسترده ای انجام دهیم به نحوی که در حوزه مقابله با قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی برخوردهای سخت تری صورت بگیرد.

سردار رادان ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور پیگیر اقدامات اثربخشی هستیم، که البته در این راستا لازم است یک سری حمایت ها هم صورت بگیرد.

وی در زمینه ساماندهی اتباع نیز تصریح کرد: این موضوع در دستور کار تمامی مراکز مرتبط با امور اتباع قرار دارد و این ساماندهی شامل این می شود که چه تعداد اتباع مجاز هستند و چه تعداد اجازه اقامت طولانی مدت دارند و نکته بعدی ساماندهی امور کار این افراد است چراکه در برخی موارد قدرت کار در این اتباع نهادینه شده و بایستی برای این ظرفیت هم تصمیماتی گرفته شود.

این مقام ارشد انتظامی کشور بیان کرد: در این رابطه برای اتباع، خطر آشفتگی در سطح منطقه، اینکه برخی از آنان قانون را زیر پا گذاشته اند و سوم اینکه پلیس به عنوان مجری قانون پیگیر این مسئله است، وجود دارد.

سردار"رادان"در پاسخ به سوالی در رابطه با رویکرد پلیس در حوزه حجاب و عفاف نیز بیان داشت: در این رابطه جا دارد از همکاران عزیزم تشکر داشته باشم که مقتدرانه و هوشمندانه در حوزه حجاب که خواست خود مردم است به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردند و همچنین از مردم عزیز هم کمال تشکر را داریم که همراهی، همکاری و حمایت کردند و همه باید بدانند این مسیر و این ماموریت به واسطه عمل خیرخواهانه عموم مخاطبان بدون بازگشت ادامه می یابد.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha