آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان در مسجد الزهرا ستاد انتظامی استان با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار احمدرضا رادان رئیس پلیس کشور پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان، به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهدای انتظامی استان کرمان، اظهار داشت: محرم خط و راه مکتب شهادت را ترویج داده است.

وی افزود: وقتی محرم و عاشورا وجود دارد گویا همه‌ چیز وجود دارد؛ از جمله فداکاری، علم، ادب، معرفت، ایثار و همه چیزی را که می‌ شود در زندگی خوب سرلوحه قرار داد.

فرمانده جدید انتظامی استان کرمان معرفی شد

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: اگر همه فرهنگ عاشورا را در فداکاری امام حسین(ع) و حضرت زینب سلام الله‌ علیها معنا کنیم، می بینیند چیزی جز گذشت و خدمت وجود ندارد.

سردار رادان، عنوان کرد: چرخ خدمت قرار است همچنان بچرخد و سفره خدمت همچنان بر روی مشتاقان پهن باز است، از این رو چه خوب است؛ که وقتی سفره خدمت پهن است انسان‌ ها از آن بهره‌ مند شوند.

وی ابراز داشت: خدمت در نیروی انتظامی از جمله خدمت‌ های سخت، حساس، پراسترس و پرجوش و خروش است و در آمیخته با مردم، فرهنگ‌ ها و شعور، شعور و احساس است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: بنابراین وقتی این خدمت بخواهد به اجرا تبدیل شود، دارای ویژگی‌هایی است؛ که اگر توام با دقت و درایت نباشد به نتیجه خوبی نخواهد رسید.

سردار رادان در خصوص فرمانده سابق انتظامی استان کرمان، بیان کرد: شهادت می‌ دهم که سردار "ناظری" خدمت‌ صادقانه در این فرد در عرصه‌ های مختلف و جغرافیای کشور وجود داشت، سردار "ناظری" قبل از این خدمت، معلم بود، این سردار در طول خدمت نقش معلمی را از دست نداد، حتی در ماموریت های سخت انتظامی، اینکه در همه سطوح ماموریت یک نفر نقش معلمی اش را همیشه ایفا کند.

وی تاکید کرد: از برجستگی‌های خاصی که در وجود سردار "ناظری" بود، در طول این مدت خدمت به مردم را به آرمان خود و خانواده‌ اش ترجیح داد و حتی در این صحنه معلمی را از دست نداد، او معلمی همیشه در صحنه بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: از آن‌جا که کرمان شهری بین‌ المللی است و امروزه شهر مردم کرمان را با وجود حاج‌ قاسم شناخته می‌ شود، به دنبال این بودیم فرد توانمندی را معرفی کنیم و سردار "فرشید" به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان انتخاب شد.

فرمانده جدید انتظامی استان کرمان معرفی شد

سردار رادان، ادامه داد: در خواست دارم که همه مسئولان استان کرمان و همکارانش که سردار "فرشید" در این پست نیز چون پست‌ های پیشین خود بدرخشد، هیچ فرماندهی بدون همراه خوب، فرمانده موفقی نخواهد بود، و هیچ استانی بدون همراهی فرمانده پیشرفت نخواهد کرد، از این رو تقاضای همکاری با او را دارم‌.

وی خاطر نشان کرد: از امروز سردار "فرشید" وظیفه دارد که استان کرمان را ناامن کند؛ برای کسانی‌ که به دنبال خدشه دار کردن امنیت مردم هستند تا خدشه ای به امنیت مردم وارد نشود.

این مقام انتظامی همچنین؛ از تعامل و همراهی اعضای شورای تامین و تمام ادارات و نهادها با مجموعه انتظامی قدردانی و بر استمرار این همکاری ها به منظور ارتقاء امنیت تاکید کرد.

فرمانده جدید انتظامی استان کرمان معرفی شد

در ادامه این مراسم نیز با قرائت حکمی توسط سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا سردار"ناصر فرشید" به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.

لازم به یادآوری است؛ سردار"ناصر فرشید" تا کنون جانشین پلیس پیشگیری فراجا و طی سال های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی و طی سال های قبل از آن نیز جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بوده است.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

ابزارک تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha