اجرای طرح کدینگ کارت‌ های هوشمند سوخت در استان کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح کدینگ کارت‌ های هوشمند سوخت خودروهای بنزینی در جایگاه‌ های عرضه سوخت استان به‌ منظور صیانت از سرمایه‌ های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید باقر نورالدینی در این باره گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت مصرف سوخت، صیانت از سرمایه‌ های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌ های نفتی و نیز سهولت در امر سوخت‌ رسانی شهروندان است.


وی افزود: با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند؛ مجاز به سوخت‌ گیری در جایگاه‌ های سطح استان می‌ باشند و برای تامین سوخت خودروهای مسافران نیز، جایگاه‌ هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده که آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان به خودروهای جامانده از طرح کدینگ اشاره و بیان داشت: مالکین این خودروها می‌ توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودروی خود اقدام کنند.


نورالدینی بر لزوم تشدید نظارت‌ ها در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌ های ملی تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح ضمن اجرای سیاست‌ های کلان شرکت در این خصوص، خدمات مناسب‌ تری به مردم شریف استان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha