کاهش مصرف بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح کدینگ در استان کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان با اشاره به اجرای طرح کدینگ با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت گفت: از زمان اجرای طرح کدینگ بیش از ۴ میلیون لیتر، مصرف سوخت در استان کرمان کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید باقر نورالدینی ضمن اشاره به اجرای طرح کدینگ به‌ منظور صیانت از سرمایه‌ های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌ های نفتی، گفت: بعد از اجرای طرح کدینگ در جایگاه‌ های عرضه سوخت استان کرمان، شاهد کاهش مصرف سوخت به بیش از ۴ میلیون لیتر بوده‌ ایم و امیدواریم با اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح، ضمن اجرای سیاست‌ های کلان شرکت، معضل قاچاق سوخت حل شود و به تدریج کارت‌ های سوخت مهاجر از استان خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه در طرح کدینگ عملاً از ورود کارت‌ های سوخت مهاجر به استان جلوگیری می‌ شود، اظهار کرد: تعداد زیادی کارت سوخت مهاجر از دیگر استان‌ ها در منطقه کرمان وجود دارد، که با رصدهای انجام شده بخش عمده‌ ای از این کارت‌ ها از چرخه خارج شده است.

استاندار کرمان نیز با اشاره به طرح کُدینگ در راستای مبارزه با قاچاق سوخت گفت: در چهار روز ابتدای شهریور ماه، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر مصرف سوخت در استان کاهش یافته است.

محمد مهدی فداکار عنوان کرد: یک هزار و ۱۲۳ طرح با بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان در بخش دولتی و خصوصی طی هفته دولت در استان کرمان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌ شود؛ که پروژه‌ های مهمی و عمدتا دو بانده شدن راه‌ها در جنوب استان است.

وی ضمن اشاره به آغاز طرح ساماندهی اتباع خارجی در استان عنوان کرد: در مبارزه با قاچاق سوخت نیز طرح کُدینگ از هفته قبل در استان آغاز شده و در چهار روز ابتدای شهریور ماه، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر مصرف کاهش یافته است.

استاندار کرمان ابراز داشت: قاچاق سوخت تقریبا حل شده و به تدریج کارت‌های مهاجر خارج می‌ شوند.

گفتنی است؛ طی بازدید مدیر منطقه کرمان از جایگاه‌ های عرضه سوخت شرقی و جنوبی استان، مشاهدات میدانی حاکی از خلوتی جایگاه‌ ها، جمع شدن صف‌ های طولانی بنزین و پایداری مجاری عرضه در امر سوخت‌ رسانی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha